Procedure vragen huurders

 

 

 

 

Wij willen graag weten wat er leeft onder de bewoners. Wij stellen de reacties van bewoners daarom zeer op prijs. Signalen van bewoners zijn voor ons van belang om onze rol als belangenbehartiger nog beter te kunnen vervullen.

Voor reparaties aan uw woning adviseren wij u eerst contact op te nemen met Habeko wonen. Dit kan op drie manieren (telefonisch, per e-mail of met het reparatieformulier op de website van Habeko wonen). Het schriftelijk indienen heeft als voordeel dat u kunt bewijzen dat u een melding heeft gedaan. Als Habeko wonen uw melding niet oplost of serieus neemt, kunt u bij ernstige klachten terecht bij de klachtencommissie van de corporatie. Hiertoe vult u een extern klachtenformulier in. U vindt dit formulier op de site van Habeko wonen. U kunt natuurlijk ook eerst telefonisch contact opnemen met Habeko wonen, telefoonnummer 0172583111.

Het kan zijn dat u er niet uitkomt met Habeko wonen. U kunt dan een brief / e-mail sturen aan de SBHw. Wij nemen daarna zo spoedig mogelijk contact met u op. Bedenk dat wij allemaal vrijwilligers zijn en niet altijd dezelfde dag kunnen reageren. Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen contact met u te zoeken.

Voor algemene vragen, dus niet betreffende een klacht aan uw woning, kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met SBHw.